Premis Enderrock 2009.

shapeimage_2Avui, si no hi ha cap imprevist, assistiré a l’entrega dels Premis Enderrock 2009. Serà a la sala Bikini de Barcelona i serà el primer cop que vaig a aquesta sala i a aquest esdeveniment.

Ja fa temps que n’estava assabentat i també fa temps que tenia moltes ganes d’anar-hi. Primer perquè el cartell musical de la nit em fa trempar i en segon lloc perquè en un espectacle d’aquests sempre és interessant treure-hi el cap, i més si el fa una revista que promociona música en llengua catalana.

Cada un dels artistes o grups que actuen atrauen per si sols, per això crec que el “bolo” en conjunt promet molt, un cartell espectacular sense cap mena de dubte.

Serà el primer directe que pugui veure del grup revelació actual, els “Manel”. En tinc el disc i no paro d’escoltar-lo. Senzillament el trobo genial, estic totalment abduït per aquesta atmosfera “manelística” que predomina actualment al país. Però no només em quedaré amb això. Escoltar la combinació d’una veu potent i excel·lent com la de Roger Mas amb una veu prometedora com la d’Oscar Briz m’interessa, i molt. Conèixer més d’un Miquel Abras i la combinació de Pep Sala i Mònica Green també. I què dir-vos de les versions de l’Angelina i els Moderns? Tot plegat extremadament engrescador amb un final de festa d’aquells més nostàlgics amb les versions alegres i tropicals del Belda i els Badabadocs. No puc esperar més…

Deixa un comentari

