Gran Nit.

shapeimage_2IIEl passat dimarts es va viure una gran nit de música en català a la Sala Bikini, es van lliurar els Premis Enderrock 2009.

Vull destacar la gran organització de l’acte, no només pel què fa al cartell musical, sinó per l’acte en conjunt. L’entrega de premis, al meu entendre, no es va fer pas llarga i les actuacions musicals duraven el temps just. Crec que va ser encertada la figura de Màrius Serra com a presentador dels premis i conductor de la nit. El vaig trobar un presentador fresc i dinàmic.

En quant a l’apartat musical, la nit de dimarts va significar per mi poder escoltar en directe grups com “Manel” així com la veu de “Miquel Abras”. Els primers me van comfirmar el què va dir el públic de l’Enderrock, que són el grup revelació de l’any.

També em va semblar brillant el duet composat per Mònica Green i Pep Sala, amb una versió magnífica de “Tren de mitjanit”, en record de Carles Sabater. En canvi, la versió de “Boig per tu”, que van tocar just després, no em va sorpendre massa, potser perquè era massa esperada.

Em vaig perdre l’actuació de la nit, la de l’Angelina i els Moderns amb la Núria Feliu, no hagués pas anat a dormir igual si hagués vist i escoltat aquesta sorpresa que ens oferia la nit.

I no voldria acabar aquestes línies sense destacar un dels premis més merescuts, el premi Enderrock Joan Trayter a la millor producció. Aquest premi va ser pel disc “Musiquetes per la Bressola”, produït per Núria Lozano (La Carrau), Marc Serrats i Marc Grau (Xerramequ Tiquis-Miquis), disc de música infantil totalment recomanable, perquè és un tros de disc!

Tot plegat em fa pensar que el país gaudeix d’una escena musical pròpia i de gran qualitat.

Deixa un comentari

