Patum, patum…!!!

shapeimage_25Avui m’agradaria estar a la plaça de Sant Pere de Berga. Avui hi ha Patum completa. Avui tinc tantes ganes de poder fer un salt de plens. Avui s’em posa la pell de gallina quan escolto la música que acompanya el ball de l’àliga. Avui m’agradaria saltar al ritme de les masses. Avui estaria prenent una barreja a l’Ateneu. Avui podria estar veient la Patum completa des de la barana. Avui intentaria seguir la guita. Avui podria tornar percebre aquell contrast entre l’olor a verd del ple quan el tens a tocar abans de començar a saltar i l’olor a pólvora quan ha acabat el salt de plens. Avui podria estar veient com vesteixen i guarneixen els plens. Avui podria ballar a ritme dels nans i dels gegants. Avui podria saltar amb els turcs i cavallets. Avui podria acabar la festa amb uns tiravols. Avui podria dormir molt poc. Però avui i aquests dies em toca quedar-me a casa i fer colzes (és el que té tornar a estudiar). Avui estic pensant ja, com m’ho faré l’any vinent per no perdre’m una altra Patum.

Els que tingueu la sort de poder anar-hi, gaudiu-la!

Deixa un comentari

