U_mänímic = proposta interessant.

shapeimage_32L’altre dia vaig agafar el cotxe i vaig anar a petar al nucli de “La Guàrdia Pilosa”, municipi del terme de Pujalt, de la comarca de l’Anoia. L’excusa que vaig fer servir per anar a parar a aquest paratge de l’Alta Segarra era el festival musical que s’hi duia a terme, el “Jazz a la palla”. En concret em venia molt de gust poder veure en directe la proposta musical d’u_mänímic, resultat de la fusió de dos formacions musicals, u_mä i Anímic.

Havia sentit a parlar d’aquest espectacle de mesclat musical resultat d’unir aquestes dues formacions. De fet ja he tingut el plaer d’escoltar en directe la música dels Anímic, i de fet ja n’he parlat aquí. Però una de les coses que em van fer decidir d’anar cap aquest indret de l’interior del país, va ser la descoberta musical del grup u_mä. Fa poc em vaig decidir comprar el disc d’aquesta formació, juntament amb el nou disc dels Anímic, “Himalaya”. El resultat d’aquesta adquisició és molt satisfactòria.

Reconec que vaig cometre un error al no veure els u_mä a la Fira de Música al carrer de Vila-seca. (En aquella fira les meves orelles no van poder donar l’abast). I per esmenar aquest error, vaig anar a escoltar-los en el preciós ambient del “Jazz a la palla” que genera el poble de la Guàrdia Pilosa.

El concert d’u_mänímic va constar de tres parts. Una primera part protagonitzada únicament pel grup u_mä amb les cançons i la “música petita”, segons els propis autors, del seu darrer treball. En la segona part va tenir lloc la fusió entre ambdós grups, u_mä i Anímic, amb cançons i temes de les dues formacions. I en la darrera i tercera part del concert les protagonistes van ser les cançons d’Anímic executades per ells mateixos.

Si no heu tingut el plaer de poder veure aquestes dues formacions, ja sigui en format conjunt o per separat, encara us resta temps per contemplar-les. Aquí us deixo algunes referències d’on poder trobar informació de la seva agenda de concerts.

u_mänímic = u_mä + Anímic

Deixa un comentari

